Donnerstag, 2. August 2012

[31 Tage - 31 Bücher] Tag 02 - Pandemonium


Das Buch, das ich als nächstes lesen will


Titel: Pandemonium
Autorin: Lauren Oliver
Verlag: Harper
Seiten: 375
Genre: Romanze / Fantasy
Sprache: Englisch (Taschenbuch)
Preis: 8,70€ *klick*


Klappentext:
"So what was your name before?"
I say, and she freezes, her back to me.
"Before you came to the Wilds, I mean."
For a moment she stands there. Then she turns around.
"You might as well get used to it now",
she says with quiet intensity.
"Everything you were, the life you had,
the people you knew...dust."
She shakes her head and says, a little more firmly,
"There is no before. There is only now and what comes next."

In this electrifying follow-up to her acclaimed New York Times Bestseller Delirium, Lauren Oliver sets Lena on a dangerous course that hurtles throught the unregulated Wilds and into the heart of a growing resistance movement. This riveting, brilliant novel crackles with the fire of fierce defiance, forbidden romance, and the spraks of a revolution about to ignite.

Erster Satz: Alex and I are lying together on a blanket in the backyard of 37 Brooks.

Irgendwie habe ich mir damit gerade selbst ein Eigentor geschossen. Denn wie ihr ja sehen könnt, lese ich gerade Delirium. Spoilergefahr -_-' Naja, irgendwie habe ich es schon geahnt x)
Aber es ist ja nur logisch, dass ich nach Delirium Pandemonium lese, wenn es schon hier ist ;)

Dann kann ich euch ja auch gleich etwas mitteilen! Bei der lieben Alina habe ich einen höchst interessanten Post entdeckt: Cover Reveal of Requiem! Requiem ist die Fortsetzung von Pandemonium und somit Delirium #3. Okay, ich denke, wir haben nun alle kapiert, was es ist xD
Und das Cover möchte ich euch nicht vorenthalten:

via

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen